نودان منو میکشه
درباره وبلاگ

اول از همه سَلام این وبلاگ واسه مَن و عِِشقَم نوشین ساخته شده!!! عاشکم خیــــــــــــــــــــلی دوست دارم!
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ عاشقانه نوشین و فرزام و آدرس lovenushin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 40
بازدید هفته : 60
بازدید ماه : 60
بازدید کل : 13151
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

98love

http://bo3e.com/wp-content/uploads/cod-mos-bo3e.gif  سلام به وبلاگ منو عشقم نوشین خوش اومدی
وبلاگ عاشقانه نوشین و فرزام
Just For You
سه شنبه 7 آبان 1392برچسب:نودان منو میکشه, :: 20:43 ::  نويسنده : فـــــــــرزام       

 

http://upir.ir/files/yzrPrOpXZBPLY0h2eYTl2g.jpg



نظرات شما عزیزان:

نوشین
ساعت18:31---24 آبان 1392
فرزام دلم برات انقدر تنگ شده که امروز صبح که از خوابپاشدم مثل همیشه به گوشیم نگا کردم دیدم بازم اس ی ندادی به همین دلیل زد به سرم و سیم کارتمو از گوشیم در اوردم و انداختم بیرون .تادیگه منته دوست شدن باتورو نکشم تا دوباره به خاطرتت غرورمو زیر پام نزارم تا دیگه زنگ نزنم والتماستو نکشم فرزام من بهت باختم باختو فرزام بهت حالا هم نشستم گریه میکنم همه ی سیم کارتامو انداختم بیرون تا فکرت از سرم برم یرون ولی نمیره نمیدونم چه جوری خودمو به نبودنت باید راضی کنم چه جوری جوابه دلمو بدم میدونم دیگه برات تمام شده ام به همین دلبل قسم خوردم دیگه سرغتو نگیرم واین اخرین حرفی که باهات میزنم تا یکم که شده احساساتمو درک کنی ولی میدونم دیگه فایده ای ندارع همه ی چیزایی که متعلق به تو بود حذف کردم تا نبودنت ازارم نده سیم کارتامم که انداختم بیرون هیچی نمیتونه دلمو خنک کنه تنها نفرینی که میتونم برات بکنم اینم اینه عاشقه کسی بشی که هیچ وقت دوست نداشته باشه تا تواینمدت بفهمی من چی کشیدم همه چی برام تموم شده بود به خاطره همین خودمو ازت رها کردم نمیدونم کی قسمت بشه حرفامو بخونی ولی بدون دیگه برام مهم نیس امید وارم دیگه هیچ وفت قیافتو نبینم دوست داشتم ولی دوسم نداشتی.دوست دارممممممممممممممممممممممممممم مممممممممممممممممممممممممممممم مممممممممممممممممممممممممممممم مممممم حرفه اخرمه وخواهممم داشت وولی ارزشی نداره چون دیگع شدی عقده ی دلم وزخم دلم که هیچ وقت نمیبخشمت کارهایی که بادلم کردیتمومممممممممممممممممممم

آشنا
ساعت9:36---15 آبان 1392
فرزام اصغرپور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: خیر عزیز :)


آشنا
ساعت9:36---15 آبان 1392
فرزام اصغرپور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: گفتم ک نه


نوشین
ساعت21:36---7 آبان 1392
عاشکومممممممم این منم ها نقاشیتو میکشم هههه جیره تو بخورم خیلی دوستدارم تا ابد دوست خواهم داشت بوسسسسساشح دوست دالم عکسه متحرکم تو وبلاگمون بزار


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: